Pravidelná údržba automatických kávovarov
(týka sa výhradne našich zákazníkov, ktorým je bezplatný servis poskytnutý na základe zmluvy o prenájme kávovaru)
- vykonáva sa 1 x mesačne
- dekalcifikáciu použitím prípravku na odstránenie vodného kameňa
- odstránenie kávových usadenín
- umývanie a mazanie centrálnej jednotky, umývanie nádoby s kávovým odpadom, nádoby na odkvapkávanie, vonkajšie plochy kávovaru, prípadne umytie – prepláchnutie kapučinátora
- test – príprava niekoľkých nápojov, test pary, test horúcej vody, test kapučinátora
- kontrola nastavenia teploty jednotlivých kávových nápojov
- nastavenie podľa požiadavky zákazníka
- prípadné nastavenie hrúbky mletia alebo gramáže
Oprava kávovarov
(týka sa výhradne našich zákazníkov, ktorým je bezplatný servis poskytnutý na základe zmluvy o prenájme kávovaru)
Akékoľvek poruchy je potrebné nahlásiť na číslo „ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU“ 0903 222 925.
Po nahlásení poruchy sú naši zákazníci spätne informovaní o termíne návštevy servisného technika.
V prípade, ak nie je možné odstrániť poruchu na mieste, kávovar je „stiahnutý“ na servisné stredisko a dočasne zapožičaný náhradný kávovar. Stiahnutie pokazeného kávovaru ako aj dočasné zapožičanie náhradného kávovaru je zákazníkovi potvrdené na dodacom liste.
Ďalšie poskytované služby:
- odborná inštalácia a nastavenie kávovarov
- profesionálne zaškolenie personálu
- zapožičiavanie kávovarov
- generálna údržbu kávovarov